Tuesday, November 14, 2006

lagu ini; [keranamu kekasih] saya tujukan untuk diri sendiri. entry ini mungkin sedikit peribadi. [melainkan anda maklum dengan kisah hidup saya.]
rakan2 sering bertanya khabar. lama tak jumpa..rindu laa weihh. jawab saya, "saya gembira disini"
saya gembira sbb saya dah tak sedih. saya bersemangat utk hidup. saya survived. :)
sbb saya dah penat sedih.saya dah penat kecewa bila tak semua mengikut kehendak. dah lama saya patut sedar, dunia ini tidak berputar mengikut acuan saya. cukuplah. yang lepas saya anggap sejarah. kata orang tua saya "you'll never graduate from learning by experience"
saya boleh bermula dari awal.saya takut.tapi saya kena cuba.saya tak salahkan sesiapa. saya tak marahkan sesiapa. dendam jauh sekali. saya juga pernah silap. jika mereka silap, itu hal biasa. hal yang saya kena terima.kalau saya tekad nak persoalkan kenapa orang kecewakan saya, kenapa orang buat saya sedih; sakit jantung darah tinggi saya nanti. saya juga mohon maafkan saya, andai ada salah silap saya..
saya cuma mampu bermimpi. tapi saya tak berharap. selebihnya saya berserah. saya sayang mereka2 yang pernah dan masih mewarnai hidup saya.mereka harta berharga saya..[semua orang dah jadi kekasih saya :) ]

saya mahu gembira mulai saat ini..

p/s: ada rakan saya; memberi saya sejenis kuih traditional dari negaranya; cyprus. manis saya rasa. ia buat saya terfikir.saya, sebagai orang yang sentiasa positive; saya perlu menghargai detik manis yang saya ada sekarang.dan bukan mengenang sejarah manis saya..

aku tgh perasan sopan santun nih..huahuahauhua.

0 comments:

Post a Comment