Monday, November 27, 2006

sungguh sweet jalan cerita hidup ini.dikelilingi sahabat.tak pernah aku rasa kosong. sahabat sentiasa ada.sentiasa menemani. bertuah aku punyai ramai sahabat. even yg dah lama tk kontek pon aku rasa mereka sentiasa dekat.saling memahami. even ada salah faham, masing2 faham. yang masing2 menyayangi satu sama lain. cuma ketidaksefahaman yg timbul antara mereka membuatkan mereka mungkin segan untuk saling bertanya updates.tapi tkpe, ade lain2 sahabat yg betanyakan khabar aku. yg temankan aku. bershopping.keluar makan2. tengok wayang. meraikan hari lahir. bergossip. ceritakan hal masing2. even duduk bersama minum coffee disebuah cafe. tak kira lelaki perempuan, aku sayang mereka. mereka orang berharga selepas family2 aku. aku tak bercerita tentang love life aku kt atuk aku. aku tk tengok wayang ngan nenek aku. aku prefer kluar shopping dgn kawan2 berbanding makcik2 aku. tapi seriously aku cakap, aku lebih hargai orang yg hargai aku. kalo stakat nak tambahkan kawan, aku bukan orangnya. i dont know such thing as 1st degree friends, 2nd degree friends and so on.tp apa yg membezakan sahabat adalah keikhlasan mereka.kalau aku rasa mereka sgt ikhlas terhadap aku, then sebanyak itu jugalah keikhlasan aku terhadap mereka in returns. itu lah yg akan determine cerita ape yg kite bleh crite. cerite ape yg kita rasa tak patot cerita. what goes around comes around. tak kurang jugak sahabat yg aku baling cam sampah. sbb perangai yg aku rasa cam sampah spt nak marah2 aku sesuka hati[sbb aku rasa aku tk pernah buat orang marah], cakap orang lain emo padahal diri sendiri emo, perlukan aku bile die rasa takde orang nk temankan die gi makan or jalan2, tak hargai peranan aku sbg kawan die selama nih. bile orang dah cam sampah, aku patot baling je ke dumpsite.hahahah. tak perlu aku tahu die cane.die sehat ke tak ke. tak ramai pon naseb canih. baru sorang je kene baling ngan aku ke dumpsite. hahah.


1 comments:

afifi said...

saya patut kejam dgn orang yg kejam dgn saya..
awak pon patot begitu
[tade niat menghasut :D ]

Post a Comment