Thursday, February 08, 2007

DSAI bilang die ade bukti laporan BPR mengenai salahlaku rasuah Rafidah Aziz semasa beliau masih menjawat jawatan sebagai TPM dan Menteri Kewangan. dan hal ini diulang2 beribu kali semasa sesi2 ceramah beliau sebgai penasihat PKR.

TDM pulak dalam satu sesi temuramah kesal dengan pemerintahan Paklah dengan menutup mata salah laku Rafidah yg didakwanya mengeluarkan beribu AP di bawah pemerintahan sekarang. sambil menegaskan, Rafidah tiada salah laku rasuah semasa dibawah pemerintahan beliau. kiranya dibawah Paklah Rafidah berani tunjuk belang sebenar. tak lupa jugak TDM melabel DSAI sebagai pembohong apabila mengatakan mempunyai bukti salahlaku rasuah Rafidah.

jangan lupa, Ezam Noor pernah ditangkap dan dipenjarakan dibawah OSA kerana memiliki laporan rasuah Rafidah dan Rahim Thamby Chik.

kalau semalam saya rasa seperti boleh melupakan salah silap TDM 9 tahun yg lampau, sekarang saya pasti, die tidak patut dimaafkan sehingga mengakui salah silapnya! tapi, dalam hal mengebom Paklah, you are most welcome! ya Tun, kita mungkin tak sebulu, tapi kita bertemu disatu titik; mengecam pemerintahan yg lemah dan cacat!

aku membayangkan, akan ada satu masa di hadapan, PM yg ke-4 dan ke-5 ini sama-sama rebah. cuma tertanya, siapa dulu yg akan rebah?



2 comments:

kingbinjai said...

berulang ulang kali dia kata begitu pada setiap ceramah. ada bukti ada bukti tapi apsal tak dedahkan? tunggu apa lagi dsai? tak boleh tanggung dha ni. penantian yang terllau lama akan menjejaskan psikologi!

Anonymous said...

kang dedah karang, tak kena OSA mcm ezam ke?

Post a Comment