Friday, February 23, 2007

so aku di tag oleh kingbinjai. aku tak pernah layan tag2 nih. tp, satu soklan je, layan je lah.

6 perkara pelik tentang aku. [now i wonder, why 6?]

1. kalau makan ayam, pantang bg aku part breast! aku tak suka!
2. aku tak suka chocolate. so takyah ade hati nak bg aku hadiah chocolate.
3. aku rasa deria rasa aku sume dah hilang. aku tak sedih, gembira pon tidak, nak marah pon jauh sekali
4. i love to share things and thoughts in my blog, but; dont ever ask me to speak in a crowd! gigil!
5. tido. bila2 masa je aku bleh tido. br bgn tido pon, if aku pejam mata, bleh lena lagi.
6. i eat a lot, but still, berat badan tak naik2 lagi :(

aku tk plan nk tag the next 6 bloggers. sbb aku tanak korang eterbeban memikirkan 6 mende pelik yg korang ade. lama aku pikir 6 mende pelik nih! in fact, tkde laaa pelik sgt pon. hahahahhah.


4 comments:

Anonymous said...

r u sure ur berat badan tak naik2 lagi dear?? ;)

Anonymous said...

mana agaknya deria rasa tu sumer pegi yea?? hmmm... ;)

Najwan Halimi said...

kita begitu berbeda dalam semua..hehe

1)part ayam yg aku suka - dada!
2)aku hantu chocolate.
3)deria2 aku masih berfungsi dgn penuh kesyukuran.
4)blogging mmg best tp kalau dapat mikrofon aku susah nak lepaskan dah!
5)yg ini kita tiada beda
6)yg ini pun tiada beda! hehe

afifi said...

kakema& anonymous: yeahhh, skarang dah maintain 47-48! bile nk sampai 50 lagi? :( ntah la mane hilang. menderita jugak nk cari balik.huh.

najwan halimi: okehhh, aku sudah idea nk bg ko hadiah ape. in case kalo kene bg hadiah.ngeheheh.

Post a Comment