Tuesday, February 27, 2007

sbg appreciation kpd joe penang; dengan bersungguh-sungguhnya aku meng"identify" the next 6 weird thing bout myself;

1. tido malam, mesti dengan iringan lagu! then, my laptop is turned on 24-7. once a week je direstart balik.

2. masa kecik takut gile dengan dentist. i.ve never been to dentist till i was 20. i met once when i was 20, sbb sakit gigi yg severe, and now i cant wait to go back home and buat appoinment with the dentist for check up. since nk jumpa dentist kat sini agak mahal.

3. orang bilang perempuan memang pantang dengan shopping, tapi aku tak suka shopping!! tapi duit banyak habis kat makan. aku suka cari tempat makan!!

4.kari ikan masakan emak menjadi kegemaran. tapi part paling aku suka adalah kepala ikan.

5.the only minuman panas yg aku pernah order adalah teh tarik. but, things are a bit different here. cuaca sejuk ini, buat aku sepanjang masa mencari hot drinks. i love latte & capucinno and for now i'm addicted to caramel latte kat satu kedai nih. best!

6. telor kalo digoreng utk aku, make sure die tak overcooked; jgn sampai jadik golden brown kt tepi. anti aku!

0 comments:

Post a Comment