Friday, December 15, 2006

adeiiii. sakit gile. ulser nih memang aku selalu kene. dari kecik2. doktor cakap selalunya sbb kurang minum air. tp aku rasa dah banyak dah air aku minum sampai tk larat aku ulangalik toilet. heheh.
tp serius nih. sakit!! tambah plak time nk makan. sampai senget2 mulut aku.tanak bg makanan tuh tersentuh ulser.
satu site yg simple menerangkan apa itu ulser.

kalo korang search kt internet, parah gile image2 ulcer yg diorang tunjuk. aku tkde laaa sampai camtuh skali. tp ade satu tanda bulat kaler putih yg sakit gile nak mampos kalo tersentuh pape. die mcm luka gak laa. pedih kalo kene garam ke, mende pedas ke.
walaupon selalu kene, tp naseb baiklaa kalo aku kene, dalam masa seminggu je die akan pulih.tkdelaa aku jenis yg melarat2 sampai 2,3 minggu. tp, dalam masa seminggu tuh, cam cacat sket aaa.cakap pon mulut senget2.kontrol takut kene part ulser tuh.cesssss.

0 comments:

Post a Comment