Monday, March 17, 2008

it looks like khir toyo lebih efficient dan amanah sebagai seorang pembangkang compared to those time where he was in power.

dengan seikhlas hatinya beliau akan menghantar bil2 air kepada exco-exco baru selangor jika janji2 dalam manifesto PRU 12 tidak dikotakan oleh kerajaan baru selangor.

bagus jugak punyai pembangkang persis khir toyo. kerjanya lebih mantap. untuk penduduk selangor, nasib anda mungkin lebih baik di masa akan datang bukan kerana effective nya kerajaan baru negeri selangor, tetapi kerana cekapnya Khir Toyo membantu kerajaan baru itu.

ya lah, drp takde kerja, elok juga lah khir toyo mengisi masa lapang dengan mengutip data-data ibu2 tunggal, anak2 yatim, orang2 kurang upaya.

utusan juga tk kurang sinisnya apabila melaporkan Tan Sri Khalid mengadu penat kerja sbg MB.
mungkin utusan lupa untuk mencadangkan kepada Tan Sri Khalid untuk mengamalkan pengambilan tempe. menurut bekas MB Selangor, tempe bukan sahaja menyihatkan malah, boleh buat beliau nampak makin handsome!

semenjak kalah besar, UMNO kelihatan semakin tidak relevan. kalau lah mereka pernah berura-ura untuk merawat kelantan, mereka tidak sedar, seluruh UMNO itu sedang tenat.

0 comments:

Post a Comment