Sunday, October 22, 2006

telah siap meng"iron" [mati kena saman dgn DBP, kene sound dgn rais yatim] baju raya.
raya hanya esok hari
menu berbuka pon belum aku tentukan

received a msg from my sister
"sini raya selasa. br blk shopping nih.ko tak sedih ke raya kt sana sorang2.hahah.papa ckp kesian kt ko.die sedih gile tringt kan ko"

cisss.kureng nye adik.saje menuimbulkan mood sedih aku.
aku tk reply.nanti melarat.

tk reply punya pasal.ade lg kedajalan adik aku.[sbb die laki seko, so dipanggil abg]

"abg nih.sini, lusa raya..sedih gile raya ko tkde..aku tk bleh aa kalo ko takde.biasa laa, adik laki kan?aku br beli baju raya td.aku tkde perasaan sgt raya nih.ko tau ak knape?sbb ko takde..ko rasa aku sedih btol ke aku tipu je? wahwahwah"

ok.dah decide.iftar di nandos.

ok.ok.ape kaitan isi post dan title?
sekian kalinya berharap utk menyambut aidilfitri bersama mereka tersayang.
merasakan aku jauh dr yang disayang membuatkan aku semcm hilang tempat berpaut.
masih aku bertahan dari terus jatuh..

0 comments:

Post a Comment