Thursday, April 19, 2007

shuhhhhh! Jangan hendak main tipu. Jangan main politik kotor. polis tahu, Peguam Negara tahu, Perdana Menteri tahu.

walaupon kedengaran seperti yakin tidak bersalah, tapi getar suara orang ketakutan jelas kedengaran. najib seperti memberi tanda kepada polis, peguam negara dan PM berdiri dibelakangnya sebagai defender. berdoa sajalah Najib agar Pak Lah tak punyai agenda untuk menjatuhkan kau. kalau pon bukan Abdullah, mungkin saja agenda Khairy.

senak perut aku. tergelak guling-guling mendegarkan patah ayat seterusnya dari Najib, "Kalau saya hendak bongkar saya pun boleh buat macam itu tetapi saya tidak mahu kerana memikirkan dia mempunyai isteri dan anak"

bongkar saja kalau ada. tak perlu jaga air muka Dr Wan Azizah dan anak-anak. tuduhan sebelum ini sudah cukup mencalar perasaan mereka.

baik pulak Najib berniat hendak menjaga perasaan Datin Azizah dan anak-anak DSAI. berkesedaran sivik.

tapi sempat lagi menghentam, katanya DSAI [yang dilantik sebagai penasihat bank dunia, dan penasihat pelaburan oleh negara asing itu] itu lah yg bertanggungjawab dengan kejatuhan ekonomi malaysia pada 1998.

aku bukan orang yg mengipas DSAI. DSAI pon tak kenal aku. aku bukan ahli PKR pon. tapi entahlah. entry ini sangat bias bunyinya. hahaha. peduli apa aku! asal BN je memang nampak tak kena pada pandangan aku!




4 comments:

bakaq a.k.a ~penarik beca said...

Tuan/Puan pemilik blog yang dihormati

Salam

Mohon maaf kerana mengacau. Jika Tuan/Puan sudi dan mempunyai masa, harap lawati Malaysiakita Posting terkini Tuan/Puan disenaraikan. Salam.

kingbinjai said...

samalah!!!!!!!!!!!!

Najwan Halimi said...

esok aku pi ijok..nnt apa2 aku story! ;)

afifi said...

heheh. terima kasih. kirim salam kat DSAI! heheh :)

Post a Comment