Monday, June 18, 2007

part I

begitu lama aku tinggalkan laman ini bersawang. janji manusia terus tinggal janji. tapi aku bukan berjanji kosong. dari jauh aku ikuti setiap langkah dan perkembangan kamu.

part II

baru sahaja tiba di bumi Malaysia. hari pertama sampai dirumah, terkejut aku. berita di muka depan, "paklah getting married" owhh, aku ingat dah kahwin! belum lagi rupanya! hahah. 12 jam blackout tanpa sebarang berita yang masuk ke pengetahuan aku. berita pertama yang aku terima, paklah nak kahwin. pastinya Malaysia penuh dengan kejutan!

part III

untuk kesekian kalinya, ingin aku berjanji lagi. janji untuk tidak lagi memungkiri janji-janji aku. tolong aku Tuhan.



2 comments:

kingbinjai said...

welkam back

afifi said...

hahah. lama kan? hurmmm, terima kasih.

Post a Comment