Wednesday, June 20, 2007

kadang-kadang, saya rindukan saya yang dulu. owhh, mungkin selalu. ya, saya selalu rindukan saya yang dulu. ya, ada masanya kita [saya] suka menyingkap kisah yg kita [saya] mahu buang jauh.

bukan.. bukan saya yang sedih-sedih.. bukan! saya rindukan saya yang tergelak-gelak 24-7. saya yang tak pernah merasa apa-apa. kalau boleh, saya tak mahu rasa apa-apa. saya tak perlu rasa apa-apa. kerana rasa ini buat saya tidak senang duduk.

tak, saya tidak menyesal. sungguh, sedikit pun saya tidak menyesal. cuma, mungkin sedikit terkilan.

entry ini sedikit peribadi. tapi, betul lah. saya gundah. saya serabut. saya perlukan teman bercerita =) tanak dengar sudah! hahah.



p/s: pak bakaq, jangan di link kan entry ini di malaysiakita pulak! heheh.



0 comments:

Post a Comment