Tuesday, December 16, 2008

saya buntu semenjak akhir-akhir ini. saya sendiri tidak pasti, adakah saya memang bengap, ataupon keadaan yang membengapkan saya. please excuse me.

untuk entry kali ini, izinkan saya membuat sedikit draft mengenai apa yang telah berlaku since my last update. itu pon apa yang saya ingat. dan apa yang saya rasakan penting. mungkin tidak begitu penting untuk mereka yang lainnya.

1.PR masih belum menguasai kerajaan pusat.
2.banjir
3.tragedi bukit antarabangsa dan projek2 lereng bukit.
4.harga minyak telah pon turun sedikit 10 sen lagi.
5.Thai mendapat PM baru yang sungguh kacak sekali[salah penggunaan kata disengajakan untuk menekankan betapa kacaknya beliau]
6.tidak patriotik dan bijak apabila berkeputusan mengunapakai kereta toyota camry instead of proton perdana. tidak patrotik dan juga bodoh apabila berkeputusan menggunakan mercedes instead of perdana.adakah wujud rakyat malaysia yang membeli kereta proton hanya kerana patriotik? [i know one of them; Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhari.itupun kalau betul apa yg ditulis di artikel berkenaan]
7.nik aziz tidak bersalah dalam hal lantikan menantu beliau.
8.PRK Parlimen Terengganu on the 17th January.
9.Datuk Shah Rukh Khan.

0 comments:

Post a Comment