Thursday, January 03, 2008

aku ingat Malaysia umumnya bersetuju untuk menyambut tahun baru 2008 secara bersederhana sahaja. tapi tidak menjadi juga. tp ade juga menteri yang beriya-iya memeriahkan sambutan tahun baru.

terkejut juga. concern juga PM, TPM, dan jemaah menteri lainnya terhadap moral team mereka. kejadian ini mungkin menjadi pengajaran kepada mana-mana gadis yg menjadi mangsa nafsu buas tak cukup isteri sendiri seorang menteri, jika berniat untuk melaporkan kes ini kepada polis, mungkin mereka patut videokan saja.

teringat pula video di youtube menayangkan seorang MB menunjukkan isyarat tidak bermoral. mungkin PM pon boleh nasihatkan beliau untuk berhenti dari jadi MB.yg pernah dikaitkan dengan rasuah. itupon tidak bermoral. yg ciluk duit PPRT itu durjana. tidak bermoral juga. mungkin mereka lupa, tidak bermoral bukan hanya aksi yg divideokan.

tak sesuai dengan konteks Islam Hadhari katanya. tp aku sedikit kesal lah. kerana tidak pula mereka memerintahkan penubuhan panel untuk mengesahkan kesahihan video klip tersebut. bukan apa, aku rasa Paklah tak senang hati kalau tak disahkan kesahihan video tersebut.

yeahhh, too bad for Soi Lek. that one definitely not a safe s*x. video yg menjadi noktah kepada Soi Lek dalam politik tanah air. paling tidak, untuk sementara waktu ini. isk, bayangkan berapa pendapatan yg Soi Lek hilang serta merta.

0 comments:

Post a Comment